.

22 cze 2016

oliwka w żelu Johnson Baby ,,Kwiatowa Świeżość''


Cześć kochani  !   : )


 Latem skóra    i włosy  są szczególnie narażone na przesuszenie,  jak temu zaradzić? Moim  


ulubionym  pomocnikiem nie tylko na letnie upały,  ale także zimą  jest oliwka  Johnson baby w

 żelu ,,kwiatowa świeżość''. Idealnie natłuszcza i  nawilża skórę, chroni również końcówki 

włosów i pomaga przetrwać czas ,,od podcinania do podcinania’’.
























 





Zanim odkryłam YB, używałam tradycyjnych oliwek dla dzieci, jednak zawsze był kłopot z 

rozlaniem i tłustymi plamami na pościeli czy ubraniach. Nie mogłam też kontrolować ilości

 wyciskanego produktu i zazwyczaj wylewało  się go za dużo, natomiast  Johnson nie brudzi

 ubrań. Ze względu na konsystencje żelu wyciskam taką ilość jaka mi odpowiada. Niestety gdy 


 
oliwka się już kończy mam  problem z jej wydobyciem  i to jedyny jej minus według mnie.








































Ze względu na dużą ilość parafiny w składzie może być pomocna dla włosów. Stosowana na 

końcówki zabezpieczy je przed rozdwajaniem, a nakładana wraz z odżywką na całą długość

 wygładzi włosy i nada im połysku. Bardzo dobrze  pielęgnuje skórę pozostawiając ją 

gładką i natłuszczoną. Przy systematycznym stosowaniu w czasie ciąży  zmniejszy ryzyko 

rozstępów. Sprawdzi się  jako olejek do opalania lub do masażu. Można ją też dodawać do 

kąpieli.  

Prześlij komentarz